drukuj

Roladki z łososia wędzonego z twarogiem

Roladki z łososia wędzonego z twarogiem

Składniki na jedną porcję

Nadzienie do roladek
  • Łosoś wędzony 2 plasterki (100g)
  • Ser twarogowy mielony półtłusty 2 łyżki
  • Jogurt naturalny 2 łyżki
  • Szczypiorek pęczek
  • Kapary 2 łyżki
  • Pieprz kolorowy w ziarenkach

Sposób przyrządzania

  • Szczypiorek myjemy, zostawiamy kilka długich listków. Resztę drobno siekamy.
  • Twaróg mieszamy z jogurtem, kaparami, łyżką szczypiorku i świeżo zmielonym pieprzem.
  • Plasterki łososia kładziemy na talerzu obok siebie, na każdy nakładamy farsz.
  • Zwijamy w rulonik.
  • Na końcach zawiązujemy szczypiorek tworząc kokardki.

Moje rady

  • Roladki możemy spożywać na śniadanie lub kolację – ale świetnie nadają się również jako przekąska na domowe przyjęcia.
  • Do przyrządzanej potrawy nie używamy soli, ponieważ łosoś oraz kapary zawierają wystarczającą jej ilość.
Czas wykonania: ok. 10 min. Roladki z łososia wędzonego z twarogiem

Gotowe roladki


Źródła energii
 dla składników z przepisu
Energia 241kcal
Białko 31.3g
Tłuszcz 11.1g
Węglowodany 4.9g
Błonnik 1g

Słowa kluczowe opisujące ten przepis: , , , , , , , dodano: 25.07.2012

drukuj

Wydruk pochodzi ze strony z odżywczymi i smacznymi przepisami www.zdroweconieco.pl

Odpowiedzi: 5

  1. ola says:

    Świetny przepis :) Czy jeśli zastąpię jogurt naturalny i twaróg ich odtłuszczonymi wersjami, to mogę sobie zrobić takie roladki na diecie Dukana?

  2. Izabela says:

    @ola: W powyższym daniu można zastąpić składniki ich odtłuszczonymi odpowiednikami. Należy jednak dobrać odpowiednią konsystencję, żeby nie była za luźna. Co do drugiej części pytania, to jestem przeciwnikiem tego typu odżywiania.

  3. mikul says:

    Genialny przepis bardzo zdrowe, smaczne i wykonanie banalnie proste!!!

  4. FraneKapusta says:

    Sytne te roladki?

  5. Izabela says:

    @FraneKapusta: Sytość po spożyciu powyższych roladek będzie uzależniona między innymi od tego, jaką skonsumujesz ich ilość, jak wygląda Twój codzienny bilans energetyczny, oraz jaką objętość jednorazowo spożywasz zwyczajowo, a także od rodzaju i ilości dodatków. Zachęcam do sporządzenia roladek i samodzielnego określenia sytości :)

Zostaw komentarz